فناوری های جدید تهویه هوا که شما را خنک نگه می دارد - شرکت مهندسی و مشاوره صنایع مبتکران گلدیران

صنعت HVAC دگرگونی های قابل توجهی را در طی سال های گذشته تجربه کرده است. بر خلاف سیستم های تهویه هوای قدیمی که قادر به تامین نیازهای مصرف کننده مدرن نیستند، دستگاه های AC پیشرو برای بهبود سطح رفاه زندگی شما طراحی شده اند. مخترعان این بخش به گسترش دستگاه های کم مصرف تر جهت اطمینان از خنک نگه داشتن شما در روزهای گرم ادامه می دهند. اگر برای خرید سیستم تهویه هوا و گرما برنامه ریزی کرده اید، راه حلی مناسب برای سرمایش و گرمایش انتخاب کنید. مطمئن شوید که در جهان فناوری دستگاه تهویه هوا با آخرین پیشرفت ها به روز هستید. در اینجا فناوری های جدید AC معرفی می شوند تا هنگام خرید دستگاه سرمایش یا گرمایش بعدی در نظر داشته باشید: اگر در انتخاب یکی از آنها مطمئن نیستید، می توانید از مشاوره رایگان در سرویس سرمایش و گرمایش شرکت مهندسی و مشاوره صنایع مبتکران گلدیران استفاده کنید.

1. پمپ گرمایی

هدف این فناوری جدید پیشرفته، جایگزینی خنک کننده های مورد استفاده در دستگاه های تهویه هوای رایج می باشد. پمپ گرمایی سرمایشی جدید بازدهی بالایی دارد. به دلیل طراحی مکانیکی بیش از حد ساده شده آن نسبت به نمونه پمپ گرمایی قدیمی، قابلیت اطمینان بیشتری ایجاد می کند. این پمپ گرمایی با قطعات کمتری برای بهبود شرایط نگهداری آن ساخته شده است. پمپ گرمایی جدید با استفاده از ایده فناوری نازک کردن مورد استفاده در تلویزیون ها، دستگاه های تلفن همراه و دستگاه های دیگر با فناوری پیشرفته ساخته شده است. این پمپ گرمایی باریک، جذاب تر و ساکت تر می باشد. انتشار نویز اندک نیاز شما به استفاده از ابزارهای پوشاندن گوش در منزل را از بین می برد. شما حق انتخاب خنک نگه داشتن اتاق های خود را بدون گذاشتن اثر منفی بر روی محیط دارید. این پمپ های گرما از خنک کننده های مضر برای اتمسفر استفاده نمی کنند. نبود نشتی سرمایی به معنای بازدهی بدون وقفه سیستم های AC می باشد. پمپ گرمای معرفی شده فضای کمتری را اشغال می کند که به معنای دستگاه های AC کوچکتر می باشد. این یک انتخاب بزرگ برای نیاز شما به سیستم سرمایشی می باشد.

2. رطوبت گیر، گرم کننده آب و سیستم تهویه هوا

ترکیبی از گرم کننده آب، تهویه هوا و رطوبت گیر راهکارهای سرمایشی موثری را برای آسوده تر ساختن خانه شما می سازد. این نوآوری جدیدی است که ایده فناوری چند منظوره را تشکیل می دهد و به طور قابل توجهی مفید است. این دستگاه های تهویه هوا هزینه انرژی مصرفی شما را کاهش، کنترل رطوبت زدایی در خانه شما را بهبود خواهند داد و تاثیرات مثبتی برای سلامتی به همراه خواهند داشت. رطوبت گیرها به حفظ رطوبت سالم و مطلوب در خانه شما کمک خواهند کرد. هوای فضای اطراف شما برای زدودن رطوبت اضافی پاک خواهد شد. این امر از گسترش کپک هایی با اثرات مغایر با سلامتی شما جلوگیری می کند. انرژی آزاد شده طی رطوبت زدایی برای گرم کردن آب استفاده می شود. از طریق نوعی حالت دفع، آب گرم شده با استفاده از روش سرمایشی تبخیر کننده خشک می شود. در قسمتی که نیاز به خنک سازی نیست، آب از طریق کانال دفع خواهد شد.

3. دستگاه تهویه هوای مبتنی بر غشا

این فناوری مشخصات سرمایشی آب را برای توسعه دستگاه های تهویه هوای نصب شده در پشت بام بیشینه می سازد. این دستگاه های مبتنی بر غشای AC راه حل های سرمایشی بدون استفاده از خنک کننده یا مواد شیمیایی مضر ارائه می دهد. بنابراین، گزینه کاملی را برای بهبود فضای اطراف شما ارائه می دهد. این سیستم های تهویه هوا آسودگی بیشتری برای نیازهای سرمایشی منزل شما را ارائه می دهند. آنها انرژی مصرفی شما را کاهش می دهند که به معنای قبض های برق با هزینه کم می باشد. این می تواند گزینه مطلوبی برای حذف توان مصرفی شما بین 30 تا 50% و لذت بردن از راه حلی مقرون به صرفه برای تهویه هوا باشد.

4. ابَر خنک کننده شخصی

این یک فناوری سرمایشی استثنایی با هدف تمرکز بر فضای اشغالی کمتر و عرضه سیستم تهویه هوا به مکان هایی با نیاز بیشتر است. سیستم تهویه هوا در اطراف شما حرکت خواهد کرد و راه حل سرمایشی به فضای اشغال شده توسط شما در لحظه را ارائه می دهد. این (روش) مطمئن می شود که انرژی در سرمایش یا گرمایش سراسر منزل یا اتاق هدر نخواهد رفت. سیستم AC مذکور از طریق ردیابی حرکت کار می کند. این دستگاه می تواند حضور افراد را حس کند و موقعیت و سرعت آنها را ردیابی کند. با استفاده از افشانه های نصب شده در سقف، هر فرد مجهز به یک اسپری سرمایشی می شود. هوای خنک خارج شده از افشانه باعث خنک نگهداشتن شما می شود. این فناوری پخش ابری می تواند در مصرف انرژی صرفه جویی زیادی کند و در نتیجه هزینه های سرمایش و گرمایش شما را کاهش دهد. این فناوری افراد را تشویق به بیرون ماندن در فضای آزاد حتی در روزهای داغ می کند. این ایده گسترش ابرهای واکنشی سیار برای سرمایش در دنیای مدرن پذیرفته شده است.

5. سیستم ذخیره انرژی برای سرمایش

در فناوری های جدید HVAC همیشه هدف بهبود بازدهی در راهکارهای سرمایشی است و استفاده از مزایای انرژی تجدید پذیر می تواند یک راهکار مطلوب باشد. این روش به کاهش اثرات گرمای جهانی کمک خواهد کرد. سیستم ذخیره انرژی مختلف یکپارچه سطح زمین (GLIDES) یک فناوری با هدف برطرف کردن انتشار گاز گلخانه ای است. استفاده از GLIDES در سیستم های تهویه هوا مزایای بی شماری را به همراه دارد. این فناوری به دستگاه AC شما امکان بیشینه کردن منابع موجود و استفاده از گرمای خفیف را می دهد. در فرآیند مذکور، انرژی بیشتری در GLIDES ذخیره خواهد شد. دستگاه تهویه هوای شما انرژی کمتری مصرف خواهد کرد اما عملکرد آن افزایش خواهد یافت. انرژی می تواند به کمک فناوری سیستم ذخیره انرژی حفظ شود. این می تواند راهکار سرمایشی مقرون به صرفه، مطمئن و موثری برای سیستم تهویه هوای مورد نیاز شما باشد.

6. مبدل گرمای پیشرفته

سیستم های HVAC متداول برای اثرات سرمایشی به خنک کننده ها متکی هستند. نشتی خنک کننده ها می تواند اثرات مخربی بر روی دستگاه AC شما و محیط پیرامون آن داشته باشد. فناوری استفاده شده در توسعه مبدل گرمای پیشرفته به کاهش خرابی ایجاد شده توسط خنک کننده کمک خواهد کرد. این فناوری با کاهش استفاده از خنک کننده ها در دستگاه تهویه هوا موجب بهبود اتمسفر در دراز مدت خواهد شد. مبدل های گرما دستگاه هایی ضروری در سیستم سرمایشی و گرمایشی هستند.

هدف آنها راحتی بیشتر شما با بهبود عملکرد دستگاه AC شما می باشد. مبدل های پیشرفته گرما خطوط اتصال کمتری نسبت به مبدل های معمولی گرما دارند. خطوط اتصال کمتر به معنای کاهش نشتی های خنک کننده می باشد. با فرض آنکه مبدل گرمای جدید به میزان 90 درصد خطوط اتصال کمتری دارد، حداقل فرصت ها برای نشتی خنک کننده و بهبود عملکرد دستگاه AC و کاهش انتشار گاز را فراهم می کند. با استفاده از این مبدل گرما شما می توانید بازدهی دستگاه تهویه هوای خود را افزایش دهید. این فناوری ها به منظور بهبود دستگاه های AC متداول می باشند. هدف آنها کمینه کردن قبض برق مصرفی شما و ارائه کردن راهکارهای سرمایشی قابل اطمینان می باشد. سرمایه گذاری در دستگاهی AC را که راهکارهای سرمایشی و گرمایشی بهبود یافته را به شما بدون نیاز به شکستن صندوق پس انداز خود ارائه می دهد، در نظر بگیرید. این نوآوری های جدید افزایش بازدهی سیستم شما را در آینده تضمین خواهد کرد. هر چند بسیاری از افراد آن را نپذیرفته اند اما استفاده از آنها می تواند سطح رفاه شما را با هزینه کمتری افزایش دهد. اگر آرزوی داشتن سیستم های قابل اطمینان با بازدهی بیشتر را دارید، در جریان فناوری های جدید در صنعت HVAC باشید. و شما قادر به خنک نگهداشتن خودتان به روش پایدارتری خواهید بود.

متخصصین تهویه مطبوع شرکت مهندسی و مشاوره صنایع مبتکران گلدیران به شما کمک می کنند تا کیفیت هوای داخل منزل یا محل کار خود را بهبود بخشید و خانواده خود را راحت تر و ایمن تر کنید. فرقی نمی کند که به دنبال یک تصفیه کننده هوا هستید یا یک سیستم تهویه مطبوع، ما اینجا هستیم تا در هر مرحله از این فرآیند به شما کمک کنیم.

با تکمیل فرم مشاوره خرید آنلاین یا تماس با شرکت مهندسی و مشاوره صنایع مبتکران گلدیران می توانید از خدمات مشاوره رایگان ما بهره مند شوید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *