شرکت مهندسی و مشاوره صنایع مبتکران گلدیران به عنوان نماینده انحصاری محصولات تهویه مطبوع خانگی با برندهای تجاری LG و Gplus در ایران می‌باشد. این شرکت از بخش‌های سازمانی مختلف جهت ارائه محصولات تهویه مطبوع تشکیل شده که عرضه سیستم‌های تهویه مطبوع خانگی به بازار توسط دپارتمان فروش و بازاریابی (RAC) صورت می‌گیرد. این دپارتمان با بهره‌گیری از نیروهای متخصص در امر فروش و بازاریابی توانسته جلب رضایت مشتریان محترم را سرلوحه فعالیت‌های خود قرار دهد. کارشناسان مجموعه با معرفی طیف وسیعی از محصولات درصدد رفع نیازهای مشتریان در بخش‌های مختلف مسکونی، اداری و تجاری می‌باشند و بدین لحاظ از طریق کارشناسی فنی و ظرفیت سنجی فضاهای مورد نیاز، نسبت به انتخاب محصولات مناسب با شرایط آب و هوایی ایران و سلایق مشتریان ایرانی اقدام نموده‌اند. همچنین یکی از مزایای رقابتی این برند، برخورداری از پیشرفته‌ترین مرکز ارتباط با مشتریان (پاسخگویی 24 ساعته) و بیش از 300 نماینده فعال نصب و خدمات در سراسر کشور جهت ارائه خدمات رسانی مستمر به مشتریان گرامی می‌باشد. از جمله محصولات این شرکت در بخش تهویه خانگی می‌توان به انواع کولرهای گازی دیواری، ایستاده، کاستی چهار طرفه سقفی با تکنولوژی اینورتر (کم مصرف)، دور ثابت و گرمسیری (حاره‌ای) و همچنین تصفیه هوا اشاره کرد.

اسپلیت ال جی - شرکت مهندسی و مشاوره صنایع مبتکران گلدیران
اسپلیت ال جی - شرکت مهندسی و مشاوره صنایع مبتکران گلدیران

عرضه محصولات مذکور با قیمت‌های رقابتی از طریق 4 شبکه توزیع و فروش صورت می‌گیرد که به شرح ذیل است.

  1. شبکه فروش نمایندگان: با بیش از 150 نماینده فعال فروش در سراسر کشور همراه با شوروم‌های تخصصی
  2. شبکه فروش سازمانی: قرارداد با ارگان‌های دولتی، خصوصی، فروشگاه‌های زنجیره‌ای و اینترنتی جهت ارائه محصولات به کارکنان و مشتریان
  3. شبکه فروش اعتباری: قرارداد با شعب بانک‌های منتخب جهت ارائه محصولات به مشتریان بصورت اعتباری و اقساطی
  4. فروش مستقیم: از طریق فروشگاه اینترنتی و شعب فروشگاهی گلدیران پلاس

این مجموعه مفتخر است با در دست داشتن بیشترین سهم بازار به عنوان معتبرترین برند کولرهای گازی از نگاه مشتریان، همواره به‌عنوان رهبر بازار سیستم‌های تهویه مطبوع خانگی در ایران شناخته شود.

_

محصولات مرتبط

_
_

آخرین مقالات

_