افتتاح شوروم محصولات تهویه مطبوع - شرکت مهندسی و مشاوره صنایع مبتکران گلدیران

شرکت مهندسی و مشاوره صنایع مبتکران گلدیران اولین نمایشگاه دائمی محصولات تخصصی خود را در تاریخ 7 آبان 1401 با حضور مدیر عامل، مدیران ارشد و جمعی از پرسنل خود با هدف تعامل بیشتر با مشتریان محترم افتتاح نمود. این نمایشگاه دائمی یکی از بزرگترین نمایشگاه های دائمی تخصصی در زمینه محصولات تهویه مطبوع صنعتی و خانگی می باشد.

شرکت مهندسی و مشاوره صنایع مبتکران گلدیران با بهره گیری از دانش و تجربیات مدیریت اجرایی و فنی، همیاری با بخش های نظام مهندسی و دانشگاهی کشور و کسب دانش روز از طریق شرکت در دوره های بین المللی توانسته جوابگوی نیازهای بسیاری از مجموعه های خصوصی و دولتی باشد.

این تجربیات غنی و ارزشمند، شرکت مهندسی و مشاوره صنایع مبتکران گلدیران را قادر ساخته تا بهترین و مناسب ترین سیستم های تهویه مطبوع صنعتی و خانگی را در پروژه های مختلف ارائه نماید، خدماتی که بیانگر متمایز بودن این مجموعه می باشد.

نمایشگاه دائمی شرکت مهندسی و مشاوره صنایع مبتکران گلدیران به آدرس بلوار میرداماد، نرسیده به خروجی مدرس شمال، جنب بانک توسعه تعاون آماده پذیرایی از مشتریان محترم و علاقمندان به این صنعت می باشد.

شرکت مهندسی و مشاوره صنایع مبتکران گلدیران نماینده رسمی برندهای معتبر Midea، LG، Gplus و Rhoss می باشد.

متخصصین تهویه مطبوع شرکت مهندسی و مشاوره صنایع مبتکران گلدیران به شما کمک می کنند تا کیفیت هوای داخل منزل یا محل کار خود را بهبود بخشید و خانواده خود را راحت تر و ایمن تر کنید. فرقی نمی کند که به دنبال یک تصفیه کننده هوا هستید یا یک سیستم تهویه مطبوع، ما اینجا هستیم تا در هر مرحله از این فرآیند به شما کمک کنیم.

با تکمیل فرم مشاوره خرید آنلاین یا تماس با شرکت مهندسی و مشاوره صنایع مبتکران گلدیران می توانید از خدمات مشاوره رایگان ما بهره مند شوید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *