تعویض فیلتر هوا، یک کار ساده که فواید زیادی دارد - شرکت مهندسی و مشاوره صنایع مبتکران گلدیران

یک تغییر کوچک می تواند همه چیز را بهتر کند!

آمدن فصل بهار و تابستان می تواند به این معنی باشد که بسیاری از آلاینده های فضای باز مثل گرد و غبار، گرده، ذرات ریز زباله و حتی هوای آلوده به سیستم کولر شما راه خواهند یافت. داشتن یک فیلتر مناسب برای مبارزه با این عناصر و بهبود کیفیت هوای داخل خانه بسیار مهم است. این موضوع برای تمیز نگه داشتن هوا و محافظت از سلامت فرد و خانواده بسیار حیاتی است. اگرچه ممکن است تعویض فیلتر امری پیش پا افتاده به نظر برسد، ولی باید جدی تر گرفته شود زیرا سلامت شما و خانواده تان به آن‌ بستگی دارد.

در ادامه در مورد مزایای تعویض فیلتر هوا و پیشنهاد شرکت مهندسی و مشاوره صنایع مبتکران گلدیران، اطلاعات بیشتری کسب خواهید کرد. در حالی که متخصصان و تکنسین های شرکت گلدیران، مسئول نصب کولر گازی شما هستند، اما شما هنوز باید برخی از عوامل مهم را در نظر بگیرید تا مزایای استفاده از کولر گازی خود را به حداکثر برسانید و فرآیند نصب را به خوبی اجرا کنید.

چرا فیلتر هوای خود را تعویض کنیم؟

هنگامی که هوا به درستی فیلتر شود، بهتر در کانال خانه حرکت می کند و باعث می شود که سیستم کمتر کار کند و مصرف انرژی کاهش یابد! مزیت دیگر این است که ممکن هزینه برق نیز کاهش یابد.

یک فیلتر هوای خوب از شما، در برابر بیشتر آلاینده های محیطی محافظت می کند. اگر از فیلترهای معمولی استفاده می کنید (نه از فیلترهای مورد تایید شرکت گلدیران)، باید در مواقعی که هوا آلوده تر است، بیشتر فیلتر خود را تعویض کنید زیرا آلاینده ها سریع تر آن را پر می کنند. اگر فیلتر هوای شما تمیز به نظر نمی رسد و متوجه تضعیف جریان هوا یا درست کار نکردن سیستم شدید، عواقبی مانند آلرژی، سرفه، آنفولانزا و بیماری های تنفسی می تواند در انتظار شما باشد. گرفتگی فیلتر همچنین می تواند جریان هوا را از طریق کانال و کولر شما محدود کند، که همین امر احتمال خرابی سیستم را افزایش می دهد.

مزیت داشتن تقویم سرویس نگهداشت

داشتن یک تقویم منظم سرویس نگهداشت یک راه عالی برای کنترل کیفیت هوای داخل خانه است. شما با تهیه این تقویم می توانید زمان سرویس دستگاه های تهویه مطبوع و تعویض قطعات مصرفی آنها را به خوبی کنترل نمائید و به سلامت دستگاه خود کمک کنند و در نتیجه هوای تمیزتر و سالم تری برای تنفس ایجاد کنید.

متخصصین تهویه مطبوع شرکت مهندسی و مشاوره صنایع مبتکران گلدیران به شما کمک می کنند تا کیفیت هوای داخل منزل یا محل کار خود را بهبود بخشید و خانواده خود را راحت تر و ایمن تر کنید. فرقی نمی کند که به دنبال یک تصفیه کننده هوا هستید یا یک سیستم تهویه مطبوع، ما اینجا هستیم تا در هر مرحله از این فرآیند به شما کمک کنیم.

با تکمیل فرم مشاوره خرید آنلاین یا تماس با شرکت مهندسی و مشاوره صنایع مبتکران گلدیران می توانید از خدمات مشاوره رایگان ما بهره مند شوید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *