سمینار معرفی محصولات جدید جهت نمایندگان فروش تهران، خرداد 1401 - شرکت مهندسی و مشاوره صنایع مبتکران گلدیران

سمینار معرفی محصولات جدید جهت نمایندگان فروش تهران، در تاریخ 20 شهریور با حضور مدیر فنی و جمعی از کارشناسان و نمایندگان فروش استان تهران برگزار شد. این سمینار با هدف معرفی محصولات و تکنولوژی های جدید برندهای Gplus، LG، Midea و Rhoss برگزار شده و شامل سه بخش مباحث عمومی، اسپلیت کانالی، چیلر و VRF بود.

در این گردهمایی، انواع راهکارهای جدید جهت طراحی و اجرای سیستم های تهویه مطبوع صنعتی مناسب مجتمع های مسکونی، مجتمع های تجاری، اماکن اقامتی و گردشگری، مجتمع های درمانی و … مورد بررسی قرار گرفت، و سپس با معرفی محصولات جدید و خدمات و راهکارهای متمایز شرکت مهندسی و مشاوره صنایع مبتکران گلدیران در بخش تهویه مطبوع صنعتی توسط کارشناسان فنی ادامه پذیرفت.

از جمله محصولات بررسی شده در این سمینار انواع اسپلیت های کانالی، چیلرها و VRFها و … بوده است.

شرکت مهندسی و مشاوره صنایع مبتکران گلدیران نماینده رسمی برندهای معتبر Gplus، LG، Midea و Rhoss می باشد.

متخصصین تهویه مطبوع شرکت مهندسی و مشاوره صنایع مبتکران گلدیران به شما کمک می کنند تا کیفیت هوای داخل منزل یا محل کار خود را بهبود بخشید و خانواده خود را راحت تر و ایمن تر کنید. فرقی نمی کند که به دنبال یک تصفیه کننده هوا هستید یا یک سیستم تهویه مطبوع، ما اینجا هستیم تا در هر مرحله از این فرآیند به شما کمک کنیم.

با تکمیل فرم مشاوره خرید آنلاین یا تماس با شرکت مهندسی و مشاوره صنایع مبتکران گلدیران می توانید از خدمات مشاوره رایگان ما بهره مند شوید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *