همه چیز درباره نصب کولر گازی سیستم اسپلیت - شرکت مهندسی و مشاوره صنایع مبتکران گلدیران

اگر به فکر خرید یک سیستم تهویه مطبوع هستید، اما در عین حال نگران قبوض برق و تاثیر آن در محیط زیست نیز می باشید، باید به طور جدی نسبت به نصب این سیستم اقدام کنید.

کولر گازی سیستم اسپلیت چیست؟

سیستم تهویه مطبوع اسپلیت یا سیستم بدون کانال، یک راه حل خنک کننده است که برای قسمت های خاصی در ساختمان های مسکونی یا اداری طراحی شده است. کولر گازی های اسپلیت به دلیل سیستم خنک کننده کارآمدی که ارائه می دهد، یک انتخاب محبوب در بسیاری از خانه ها و ادارات است.

شاید شما فقط یک سیستم برای اتاق خواب یا مهد کودک بخواهید. یا به عنوان مثال آن را فقط در اتاق نشیمن می خواهید تا بتوانید در میان گرمای طاقت فرسای تابستان استراحت کنید. در هر صورت سیستم تهویه مطبوع اسپلیت به شما کمک می کند فقط مناطق خاصی را که می خواهید خنک کنید و همچنین به شما امکان می دهد مدت زمان کارکرد آن را نیز کنترل کنید.

به عنوان بخشی از نصب کولر گازی سیستم اسپلیت، دو واحد مجزا در محل قرار خواهد گرفت. دستگاه داخلی دارای اواپراتور و فن و دستگاه بیرونی دارای کمپرسور و کندانسور می باشد. دستگاه داخلی هوای خنک می‌دمد و کمپرسور هوای گرم بیرون را آزاد می کند. نصب سیستم تهویه مطبوع اسپلیت، می تواند تضمین کننده این باشد که شما در زمستان نیز گرم می شوید.

مزایای نصب کولر گازی سیستم اسپلیت چیست؟

نصب کولر گازی سیستم اسپلیت مزایای خاصی دارد.

انعطاف پذیر است: هنگامی که می خواهید اتاق های جداگانه را خنک کنید، نه کل خانه یا ساختمان، نصب یک سیستم تهویه مطبوع اسپلیت بهترین راه حل است. شما می توانید چند تهویه مطبوع را روی یک کمپرسور راه اندازی کنید و دمای هر اتاق را کنترل کنید. همچنین به شما این امکان را می‌دهد که تعداد اتاق‌هایی که دوست دارید خنک شوند.

نصب آن آسان است: یک اسپلیت تهویه مطبوع فقط به یک سوراخ سه اینچی، برای لوله ای نیاز دارد که واحد داخلی را به واحد خارجی متصل می کند. اما سیستم دریچه دار به دهانه ای بزرگتر از خود واحد نیاز دارد و درواقع کار بیشتری برای نصب می برد.

حداکثر راحتی را فراهم می کند: سیستم تهویه مطبوع بدون کانال به طور معمول بی صداتر از سیستم های دریچه ای است. این سیستم برای استفاده در اتاق خواب عالی است زیرا به لطف نصب قطعات پر سر و صدا در واحد خارجی واقع در بیرون محل، بی سر و صدا عمل می کند. بنابراین نمی توانید صدایی که از دستگاه خارج می شود بشنوید.

صرفه جویی در هزینه: هزینه اولیه نصب کولر گازی سیستم اسپلیت زمانی ارزان تر است که آن را با سیستم های تهویه مطبوع کانالی مقایسه کنید. سیستم تهویه مطبوع، هوا را مستقیماً به اتاق می دمد بنابراین هیچ انرژی از دست نمی رود.

همچنین اتاق را سریع تر خنک می کند و از آنجایی که کنترل کامل دما را در اختیار دارید، می توانید تصمیم بگیرید که چه زمانی فرآیند خنک سازی را متوقف کنید یا چه زمانی آن را ادامه دهید.

ردپای کربن کمتر: ما می خواهیم راحت باشیم، اما نه به قیمت تخریب محیط زیست! از آنجایی که مشاغل و خانه های بیشتری کولر گازی اسپلیت را ترجیح می دهند، پس توجه به موضوع محیط زیست اهمیت بیشتری پیدا می کند. امروزه سیستم های اسپلیت از گاز خنک کننده سازگار با محیط زیست استفاده می کنند، بنابراین خمین موضوع باعث می شود تا مخیط زیست سالم تری داشته باشیم.

هنگامی که با استفاده از یک سیستم کارآمد انرژی، می خواهید آسایش مداوم و حداکثری داشته باشید، نصب سیستم تهویه مطبوع اسپلیت بهترین انتخاب شما است.

متخصصین تهویه مطبوع شرکت مهندسی و مشاوره صنایع مبتکران گلدیران به شما کمک می کنند تا کیفیت هوای داخل منزل یا محل کار خود را بهبود بخشید و خانواده خود را راحت تر و ایمن تر کنید. فرقی نمی کند که به دنبال یک تصفیه کننده هوا هستید یا یک سیستم تهویه مطبوع، ما اینجا هستیم تا در هر مرحله از این فرآیند به شما کمک کنیم.

با تکمیل فرم مشاوره خرید آنلاین یا تماس با شرکت مهندسی و مشاوره صنایع مبتکران گلدیران می توانید از خدمات مشاوره رایگان ما بهره مند شوید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *