نکاتی در مورد تهویه مطبوع که در تابستان به دردتان می خورد - شرکت مهندسی و مشاوره صنایع مبتکران گلدیران

اگر به دنبال چند نکته تابستانی تهویه مطبوع برای صرفه جویی در هزینه و خنک نگه داشتن خود هستید، این مطلب را از دست ندهید. تهویه مطبوع یک راه عالی برای خنک ماندن در تابستان های گرم است، اما با قبض برق بالا نیز همراه است.

چگونه صورت حساب خود را مدیریت می کنید در حالی که می خواهید در عین حال خنک هم بمانید؟

اطمینان حاصل کنید که سیستم تهویه خود را قبل از فرا رسیدن تابستان به خوبی سرویس کرده باشید.

سیستم های تهویه مطبوع، گرد و غبار، مواد آلرژی زا و آلودگی های زیادی را جذب می کنند و اگر به طور منظم تمیز نشوند، بهترین عملکرد را نخواهند داشت. همین موضوع باعث می شود تا سیستم تهویه مطبوع شما در نهایت برای خنک نگه داشتن فضا سخت تر کار کند، که باعث افزایش استهلاک و خرابی می شود. سیستم های تهویه مطبوع کثیف نیز می توانند برای سلامتی خطر آفرین باشند.

سیستم تهویه مطبوع خود را در شب خاموش کنید

در اوج تابستان ممکن است وسوسه انگیز باشد که تهویه مطبوع خود را در تمام طول شب روشن نگه دارید. با این حال، هوا معمولاً در شب بسیار خنک تر است و می توانید با باز گذاشتن پنجره های خود از نسیم شبانه استفاده کنید. اگر علاقه ای به باز نگه داشتن پنجره های خود ندارید، ممکن است یک پنکه سقفی یا یک پنکه ایستاده این کار را انجام دهد. پنکه با کسری از هزینه، اتاق شما را در شب خنک می کند. از طرف دیگر، می توانید دمای سیستم تهویه خود را در شب چند درجه افزایش دهید.

مسیرهای خروج هوا را کاهش دهید

آیا متوجه شده اید که فضای شما خیلی طول می کشد تا خنک شود؟

ممکن است هوای خنک از طریق شکاف ها یا منافذی مانند درها و پنجره ها خارج شود. در حالی که بسته نگه داشتن درها و پنجره ها هنگام خنک کردن اتاق مطمئناً کمک می کند، باید شکاف ها و درزها را بررسی کنید و آنها را مهر و موم کنید. همچنین می توانید به کانال های تهویه مطبوع، عایق اضافه کنید.

سیستم تهویه مناسب خودتان را دریافت کنید

در حالی که به دنبال یک سیستم تهویه مطبوع هستید که خنک کنندگی بهینه را ارائه دهد، گران ترین یا بزرگ ترین آن، همیشه بهترین نیست. هر چه کولر گازی قدرتمندتر باشد، مصرف انرژی بیشتر است. برای شما مهم است که از قبل به نیازهای خود فکر کنید تا مطمئن شوید که واحد اندازه مناسب برای نیازهای خود را دریافت می کنید.

مثلاً چند اتاق را می خواهید خنک کنید؟

آیا در یک آپارتمان دو خوابه یا چند طبقه زندگی می کنید؟

اینها عواملی هستند که به شما کمک می کنند سیستم مناسب تری را تهیه کنید.

راه حل های بلندمدت

می توانید راه حل های طولانی مدتی مانند کاشت درختان در نزدیکی خانه را در نظر بگیرید تا خانه خود را در برابر آفتاب سوزان سایه بزنید. همچنین می توانید عایق های دیگری را در خانه خود نصب کنید تا آن را خنک تر نگه دارید.

متخصصین تهویه مطبوع شرکت مهندسی و مشاوره صنایع مبتکران گلدیران به شما کمک می کنند تا کیفیت هوای داخل منزل یا محل کار خود را بهبود بخشید و خانواده خود را راحت تر و ایمن تر کنید. فرقی نمی کند که به دنبال یک تصفیه کننده هوا هستید یا یک سیستم تهویه مطبوع، ما اینجا هستیم تا در هر مرحله از این فرآیند به شما کمک کنیم.

با تکمیل فرم مشاوره خرید آنلاین یا تماس با شرکت مهندسی و مشاوره صنایع مبتکران گلدیران می توانید از خدمات مشاوره رایگان ما بهره مند شوید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *