کلاس آموزشی ارزیابی ریسک اردیبهشت 1402 - شرکت مهندسی و مشاوره صنایع مبتکران گلدیران

با افزایش فعالیت های صنعتی و گسترش فناوری و همچنین افزایش کـاربرد ماشین آلات، روند بروز حوادث در محیط های صنعتی نیز افزایش یافته است.

در سیستم های سنتی، پس از وقوع حادثه و بروز خسارت های جبران ناپذیر، علل حوادث بررسی می گردید و نقایص یک سیستم یا فرآیند تعیین می شد، اما امروزه به دلیل وجود انواع مختلف روش های شناسایی خطر و ارزیابی ریسک، قبل از وقـــوع حوادث می توان نقاط حادثه خیز و بحرانی را مشخص کرد و نسبت به پیشگیری از وقوع حوادث و کنترل آنها اقدام نمود.

کلاس آموزشی ارزیابی ریسک مختص کارکنان کارخانه صنایع مبتکران گلدیران در تاریخ 20 اردیبهشت 1402 توسط سرکار خانم غیاثوند تدریس شد.

شرکت مهندسی و مشاوره صنایع مبتکران گلدیران نماینده رسمی برندهای معتبر Midea، LG، Gplus و Rhoss می باشد.

متخصصین تهویه مطبوع شرکت مهندسی و مشاوره صنایع مبتکران گلدیران به شما کمک می کنند تا کیفیت هوای داخل منزل یا محل کار خود را بهبود بخشید و خانواده خود را راحت تر و ایمن تر کنید. فرقی نمی کند که به دنبال یک تصفیه کننده هوا هستید یا یک سیستم تهویه مطبوع، ما اینجا هستیم تا در هر مرحله از این فرآیند به شما کمک کنیم.

با تکمیل فرم مشاوره خرید آنلاین یا تماس با شرکت مهندسی و مشاوره صنایع مبتکران گلدیران می توانید از خدمات مشاوره رایگان ما بهره مند شوید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *