با این نکات کلیدی آلرژی خود را کاهش دهید - شرکت مهندسی و مشاوره صنایع مبتکران گلدیران

آیا می دانستید که هوای داخل خانه می تواند تا پنج برابر هوای بیرون آلوده باشد؟

کارشناسان ما سه راه را برای بهبود علائم آلرژی در خانه ارائه می کنند.

در خارج از خانه، هوا به طور طبیعی در گردش است، در حالی که در داخل خانه، محبوس است و جایی برای رفت و آمد ندارد. کیفیت هوای داخل خانه شما زمانی خوب است که تمیز، تصفیه شده و دارای تهویه مناسب باشد. اگر هوای بیرون فیلتر نشود، کربن دی اکسید و آلاینده ها خصوصاً در فصولی که آلرژی رایج تر است می تواند به سلامت شما آسیب برساند. اگر می خواهید کیفیت هوای خانه خود را بهبود ببخشید، این مطلب را بخوانید تا بدانید که چگونه تمیز کردن منظم، حفظ سطح رطوبت سالم و نصب یک دستگاه تصفیه کننده هوا می تواند علائم آلرژی شما را در فصول اوج آلرژی کاهش دهد.

تمیز کردن خانه را در برنامه خود قرار دهید.

به وسیله تمیز کردن می توانید با آلرژن های موجود در هوا مبارزه کنید. گرد و غبار یک محرک اصلی برای آلرژی است و می تواند به راحتی در داخل خانه جمع شود. با گردگیری منظم، جاروبرقی و مرتب کردن خانه از شر آن ها خلاص شوید. از یک پارچه مرطوب همراه با تمیز کننده مبلمان یا یک محصول ضد گرد و غبار استفاده کنید که آن ها جمع و از بین ببرد. دوش ها و سایر قسمت های حمام را برای از بین بردن کپک ها تمیز کنید و ملافه های خود را حداقل هفته ای یک بار در آب داغ بشویید تا مواد حساسیت زا، گرده ها، گرد و غبار و شوره حیوانات خانگی آن ها از بین برود. برای آن دسته از افراد که حیوانات خانگی دارند، متخصصان آلرژی توصیه می کنند که آن ها را از اتاق خواب خود دور نگه دارید، درها را در زمانی که نیستید بسته نگه دارید و اسباب بازی ها و لوازم خواب آن ها را مرتب بشویید. راه حل قطعی تر برای شوره حیوانات خانگی، این است که موکت و فرش خود را با موکت های کم پرز تعویض کنید و یا این که اصلا چیزی روی زمین پهن نکنید.

رطوبت هوا را در سطح سالمی نگه دارید

سطح رطوبت خانه شما می تواند بر کیفیت هوا تأثیر منفی بگذارد. آژانس حفاظت از محیط زیست بیان می کند که سطوح رطوبت داخلی باید زیر 60٪ و رطوبت نسبی بین 30٪ تا 50٪ باشد. سطح رطوبت بالا می تواند باعث تشدید علائم آسم در افراد مبتلا به این بیماری شود، آسم ناشی از آلرژی بر ریه ها و مجاری هوایی تأثیر می گذارد و رینیت آلرژیک باعث عطسه، سرفه، خارش چشم و غیره می شود. رطوبت کم نیز می تواند مشکلاتی ایجاد کند. بخار آب به سرعت خشک شده و رطوبت پوست را از بین برده و باعث خشکی و پوسته پوسته شدن پوست و همچنین خشک شدن مجاری بینی و ایجاد علائم سینوسی می شود. توصیه می کنیم، یک رطوبت سنج یا ترموستات هوشمند به نظارت رطوبت هوا تهیه کنید.

یک دستگاه تصفیه هوا نصب کنید

دستگاه های تصفیه هوا که از فیلترهای HEPA استفاده می کنند، راه فوق العاده دیگری برای بهبود کیفیت هوای خانه هستند. دستگاه های تصفیه هوا وسایلی هستند که برای پاکسازی هوای خانه طراحی شده اند. فیلترهای HEPA یا فیلترهای ذرات هوا با راندمان بالا، هوا را از طریق توری ریزی وارد می کنند که ذرات مضر آن مانند شوره حیوانات خانگی، غبار و گرده را جذب کرده و هوای کثیف را به داخل می کشد و هوای پاک را بیرون می دهد. حذف ذرات خطرناک موجود در هوا می تواند از شدید شدن علائم آلرژی پیشگیری و سلامت کلی شما را بهبود بخشد.

اطمینان حاصل کنید که فیلتر شما هپای اصلی است، از فیلترهای مشابه هپا نیست. فیلترهای غیر اصل دارای اثر بخشی کمتری از نوع اصلی هستند. دستگاه های دارای فیلتر هپای اصلی، باید حداقل 99.97 درصد ذرات با قطر 0.3 میکرون را در محیط آزمایشگاهی حذف کند. همچنین، میزان خروج هوای پاک دستگاه، که سرعت تمیز کردن را اندازه گیری می کند، بررسی کنید.

هر عددی بالاتر از 350 عملکرد بالایی دارد، اما مطمئن شوید که CADR حداقل 300 باشد.

متخصصین تهویه مطبوع شرکت مهندسی و مشاوره صنایع مبتکران گلدیران به شما کمک می کنند تا کیفیت هوای داخل منزل یا محل کار خود را بهبود بخشید و خانواده خود را راحت تر و ایمن تر کنید. فرقی نمی کند که به دنبال یک تصفیه کننده هوا هستید یا یک سیستم تهویه مطبوع، ما اینجا هستیم تا در هر مرحله از این فرآیند به شما کمک کنیم.

با تکمیل فرم مشاوره خرید آنلاین یا تماس با شرکت مهندسی و مشاوره صنایع مبتکران گلدیران می توانید از خدمات مشاوره رایگان ما بهره مند شوید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *