بیستمین نمایشگاه تاسیسات و صنایع سرمایشی، گرمایشی، شیراز – آبان 1402 - شرکت مهندسی و مشاوره صنایع مبتکران گلدیران

بیستمین نمایشگاه تاسیسات شیراز با حضور شرکت های فعال در حوضه تهویه مطبوع از 23 تا 26 آبان در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی شیراز برگزار گردید.

در این نمایشگاه شرکت مهندسی و مشاوره صنایع مبتکران گلدیران به عنوان اسپانسر اصلی این نمایشگاه، جدیدترین محصولات تهویه مطبوع خانگی و صنعتی خود را به نمایش گذاشت.

شرکت مبتکران گلدیران، با سبد کاملی از محصولات خود از برندهای جی پلاس، ال جی، کلینت و مدیا حضور داشت. شاخص ترین نکته در خصوص این محصولات بهره گیری از آخرین فناوری های روز دنیا، برخورداری از طراحی زیبا و مدرن، عملکردی بهینه و مقرون به صرفه می باشد.

در این نمایشگاه، علاوه بر شرکت های فعال در حوزه تهویه مطبوع، شرکت های دیگری نیز از جمله شرکت های تولیدکننده تجهیزات تاسیساتی، شرکت های خدماتی و مهندسی، شرکت های توزیع کننده محصولات تاسیساتی و … حضور داشتند.
این نمایشگاه فرصت مناسبی برای تعامل و ارتباط میان فعالان این حوزه و همچنین آشنایی بازدیدکنندگان با جدیدترین محصولات و فناوری های تاسیساتی بود.

شرکت مهندسی و مشاوره صنایع مبتکران گلدیران نماینده رسمی برندهای معتبر Midea، LG، Gplus، Rhoss و Clint می باشد.

متخصصین تهویه مطبوع شرکت مهندسی و مشاوره صنایع مبتکران گلدیران به شما کمک می کنند تا کیفیت هوای داخل منزل یا محل کار خود را بهبود بخشید و خانواده خود را راحت تر و ایمن تر کنید. فرقی نمی کند که به دنبال یک تصفیه کننده هوا هستید یا یک سیستم تهویه مطبوع، ما اینجا هستیم تا در هر مرحله از این فرآیند به شما کمک کنیم.

با تکمیل فرم مشاوره خرید آنلاین یا تماس با شرکت مهندسی و مشاوره صنایع مبتکران گلدیران می توانید از خدمات مشاوره رایگان ما بهره مند شوید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *