همایش سالانه نمایندگان فروش و خدمات پس از فروش شرکت مهندسی و مشاوره صنایع مبتکران گلدیران

همایش سالانه نمایندگان فروش و خدمات پس از فروش شرکت مهندسی و مشاوره صنایع مبتکران گلدیران به‌ منظور گرامیداشت همکاری منسجم نمایندگان با این مجموعه و ارائه چشم‌انداز همکاری طولانی مدت، یکشنبه 2 اسفند 1402 در سالن همایش زرین هتل پارسیان آزادی تهران با حضور نمایندگان رسمی، مدیران ارشد و همکاران مبتکران گلدیران برگزار شد. در این همایش، عملکرد شرکت مبتکران گلدیران در سال 2023 بررسی و برنامه‌های سال 2024 ارائه گردید.

در ابتدای مراسم، پس از تلاوت آیاتی از قرآن کریم و پخش سرود ملی، در حضور جناب آقای مجید معینی مدیر عامل محترم شرکت مبتکران گلدیران و مهمانان گرامی، مدیران مجموعه در خصوص آخرین دستاورد‌های محصولی، ساختار‌های اجرایی و عملکرد سالانه شرکت توضیحاتی ارائه کردند. همچنین درباره طرح‌های توسعه شرکت در آینده، بررسی راهکارهایی جهت افزایش روابط فی‌مابین نمایندگان و شرکت، توسعه و بهبود شبکه فروش و خدمات پس از فروش گفتگو شد.

در ابتدا جناب آقای احسان مردانی، رئیس واحد بازاریابی، به بررسی برنامه‌های اجرا شده در سال 2023 و اهداف توسعه بازار پرداختند. همچنین تاکید بر نقش برنامه‌های بازاریابی در دستیابی به اهداف شرکت و تعامل با نمایندگان در سال 2024 نیز مشخص شد.

در بخش‌ بعدی، آقای مرتضی اسماعیل‌زاده، مدیر فروش بخش CAC (تهویه مطبوع صنعتی) به معرفی محصولات جدید و مراحل پیشرفت پروژه‌ها پرداختند.

ایشان در زمینه اهداف مجموعه در افزایش رشد حجم فروش در سال 2024 نیز برنامه‌های خود را ارائه کرد.

معرفی VRF جی پلاس و VRF V8 مدیا، محصولات جدید شرکت مبتکران گلدیران نشان از توسعه و نوآوری در زمینه تهویه مطبوع داشته و باعث افزایش توجه نمایندگان محترم به محصولات خواهد شد.

در بخش دیگری از این برنامه جناب آقای مهندس بردیا فیضی، مدیر نصب و خدمات، به جزئیات خدمات پس از فروش و ارتقاء کیفیت در این زمینه پرداخته و با تأکید بر نقش این خدمات در رضایت‌مندی مشتریان توضیحات لازم را ارائه کردند.

در پایان همایش با اهداء هدایایی به رسم یادبود به نمایندگان برتر در حوزه فروش و خدمات پس از فروش شرکت مبتکران گلدیران از این عزیزان تقدیر و قدردانی شد. شایان ذکر است همایش سالانه نمایندگان آرین دیزل همه ساله با حضور نمایندگان رسمی فروش و خدمات پس از فروش برگزار می‌گردد.

متخصصین تهویه مطبوع شرکت مهندسی و مشاوره صنایع مبتکران گلدیران به شما کمک می کنند تا کیفیت هوای داخل منزل یا محل کار خود را بهبود بخشید و خانواده خود را راحت تر و ایمن تر کنید. فرقی نمی کند که به دنبال یک تصفیه کننده هوا هستید یا یک سیستم تهویه مطبوع، ما اینجا هستیم تا در هر مرحله از این فرآیند به شما کمک کنیم.

با تکمیل فرم مشاوره خرید آنلاین یا تماس با شرکت مهندسی و مشاوره صنایع مبتکران گلدیران می توانید از خدمات مشاوره رایگان ما بهره مند شوید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *