شرکت مهندسی و مشاوره صنایع مبتکران گلدیران

در پنجمین اجلاس روسای صنعت حمل و نقل، ساختمان و راه و شهرسازی (HETCO) که در تاریخ ۱۰ بهمن ۱۴۰۲ در محل مرکز همایش های بین‌المللی سازمان صدا و سیما برگزار شد، اهمیت حاکمیت و بخش خصوصی در مدیریت شهری و ساختمان به تصویب گذاشته شد. شهردار منطقه ۲۲، مسعود نصرتی، در ابتدای اجلاس به لزوم به‌کارگیری بخش خصوصی در مدیریت شهری اشاره کرد و نکاتی را در خصوص تجربه های بین‌المللی، مسائل حاکمیت و بخش خصوصی، مسائل مدیریت شهری و تأثیرات آن بر جمعیت مطرح نمود.

نصرتی به موضوعاتی همچون آلودگی هوا، حمل‌ونقل عمومی، وضعیت اقتصاد شهری در ایران پرداخت و از نقدینگی کشور در بخش خصوصی و نقش آن در تأثیرگذاری بر قیمت ها و اجاره بها صحبت کرد. وی همچنین پیشنهاد تشکیل کارگروه ها برای حل گره های موجود در حوزه مدیریت شهری را ارائه کرد.

در حاشیه این اجلاس، نمایندگان مجلس نیز حضور یافته و تأکید بر توجه به بخش خصوصی، حمایت از شرکت های دانش‌بنیان، جهش تولید مسکن و افزایش سرمایه گذاری در این زمینه را داشتند. همچنین قوانینی مطرح شدند که از طریق آنها اقدامات بخش خصوصی را تسهیل کرده و از رقابت با رقبای بزرگ حمایت کنند.

این اجلاس به منظور ارتقاء همکاری بین بخش های مختلف در حوزه حمل و نقل، ساختمان و راه و شهرسازی برگزار شده است و امیدواری است که تدابیر و راهکارهای مطرح شده تا حد ممکن در اجرا قرار گیرند تا مشکلات موجود در این حوزه ها رفع شود.

در این مراسم همچنین با حضور مسئولان، نمایندگان مجلس و پیشکسوتان صنعت، از برترین و تأثیرگذارترین شرکت‌ها و برندهای تولیدی و خدماتی تجلیل شد.

شرکت مهندسی و مشاوره صنایع مبتکران گلدیران در پنجمین اجلاس روسای صنعت ساختمان، حمل و نقل و راه و شهرسازی موفق به دریافت لوح و گواهینامه های زیر گردید.

۱. نشان زرین کیفیت برتر در تولید سیستم های سرمایشی و گرمایشی
۲. استاندارد و جایزه بین‌المللی تضمین کیفیت دوام و تکنولوژی برتر در تولید و تأمین سیستم های مدرن تهویه مطبوع و تأسیسات از سوی اتحادیه اروپا
۳. نشان ملی رتبه نخست در تأمین سیستم های سرمایشی و گرمایشی پروژه های عظیم ساختمانی کشور

لازم به ذکر است اجلاس رؤسای صنعت ساختمان، حمل و نقل، راه و شهرسازی با حضور مسئولان و مقامات دولتی و فعالان اقتصادی در بخش های دولتی و خصوصی با رویکرد توسعه کیفیت صنعت ساختمان، حمل و نقل و معرفی دستاوردها و همچنین برترین و تأثیرگذارترین فعالان این حوزه ها، هر ساله برگزار و از سازمان های برگزیده در حوزه های مختلف تقدیر می گردد.

متخصصین تهویه مطبوع شرکت مهندسی و مشاوره صنایع مبتکران گلدیران به شما کمک می کنند تا کیفیت هوای داخل منزل یا محل کار خود را بهبود بخشید و خانواده خود را راحت تر و ایمن تر کنید. فرقی نمی کند که به دنبال یک تصفیه کننده هوا هستید یا یک سیستم تهویه مطبوع، ما اینجا هستیم تا در هر مرحله از این فرآیند به شما کمک کنیم.

با تکمیل فرم مشاوره خرید آنلاین یا تماس با شرکت مهندسی و مشاوره صنایع مبتکران گلدیران می توانید از خدمات مشاوره رایگان ما بهره مند شوید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *