همایش مهندسین و مشاورین ساختمان، یزد – آبان 1402 - شرکت مهندسی و مشاوره صنایع مبتکران گلدیران

شرکت مهندسی و مشاوره صنایع مبتکران گلدیران با هدف ایجاد یک فرصت موفق جهت برقراری ارتباطات با مهندسین و مشاوران فعال در حوزه تهویه مطبوع در هر ماه اقدام به برگزاری سمینارهای تخصصی در این حوزه می نماید و این بار نیز میزبان مهندسین و مشاوران شهر یزد بود.

متخصصان این صنعت به همراه مدیران فروش، خدمات پس از فروش و فنی در این سمینار در خصوص مباحث زیر به بحث و گفتگو پرداختند.

معرفی شرکت مبتکران:

در این بخش، نمایی نزدیک از تاریخچه، ماموریت و اهداف شرکت مبتکران گلدیران ارائه شد.

معرفی محصولات تهویه مطبوع صنعتی (DX و Hydronic):

در ادامه، انواع محصولات تهویه مطبوع صنعتی در سبدهای محصولیDX و Hydronic بر اساس نوع تکنولوژی و نیاز مناطق کویری توسط مدیران فروش هر بخش برای مدعوین ارائه گردید.

معرفی بخش خدمات پس از فروش:

در بخش پایانی سمینار، اهمیت پشتیبانی مشتریان و خدمات پس از فروش مورد تأکید قرار گرفت. راهکارها و استراتژی های ارتقاء رضایت مشتریان در این حوزه به تفصیل مورد بحث قرار گرفت.

شرکت مهندسی و مشاوره صنایع مبتکران گلدیران نماینده رسمی برندهای معتبر Midea، LG، Gplus، Rhoss و Clint می باشد.

متخصصین تهویه مطبوع شرکت مهندسی و مشاوره صنایع مبتکران گلدیران به شما کمک می کنند تا کیفیت هوای داخل منزل یا محل کار خود را بهبود بخشید و خانواده خود را راحت تر و ایمن تر کنید. فرقی نمی کند که به دنبال یک تصفیه کننده هوا هستید یا یک سیستم تهویه مطبوع، ما اینجا هستیم تا در هر مرحله از این فرآیند به شما کمک کنیم.

با تکمیل فرم مشاوره خرید آنلاین یا تماس با شرکت مهندسی و مشاوره صنایع مبتکران گلدیران می توانید از خدمات مشاوره رایگان ما بهره مند شوید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *