بیست و سومین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان، تهران - مرداد ۱۴۰۲ - شرکت مهندسی و مشاوره صنایع مبتکران گلدیران

نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان ایران بزرگترین رخداد صنعتی و تجاری کشور در حوزه ساختمان است كه هر ساله با مشارکت بیش از 750 شرکت داخلی و خارجی برگزار می گردد.

این نمایشگاه فرصت بسیار مناسبی است تا شرکت های فعال در این صنعت دستاوردها و محصولات خود را در معرض بازدید دست اندرکاران و متخصصان این صنعت قرار دهند.

شرکت مهندسی و مشاوره صنایع مبتکران گلدیران با ارائه خدمات تخصصی سیستم های تهویه مطبوع صنعتی (Central Air Conditioner) و تهویه مطبوع خانگی (Room Air Conditioner) جدیدترین محصولات خود را در این نمایشگاه معرفی می نماید.

شرکت مبتکران گلدیران با توجه به همکاری با برندهای مطرحی از جمله ال جی، مدیا، کلینت و راس و تولید محصولات خود در قالب برند جی پلاس، به پشتوانه تجربیات قبلی، توانسته است با بهره بردن از جدیدترین تکنولوژی های پیشرفته در جهت ارتقاء سطح کمی و کیفی سیستم های تهویه مطبوع پروژه های ساختمانی کشور گام های موثری را بردارد.

بیست و سومین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان، تهران – مرداد ۱۴۰۲ -
بیست و سومین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان، تهران – مرداد ۱۴۰۲ -

شرکت مهندسی و مشاوره صنایع مبتکران گلدیران در بیست و سومین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان تهران از تاریخ 12 تا 15 مرداد ماه در سالن 8 و 9 غرفه 821 میزبان بازدیدکنندگان، نمایندگان فروش، پیمانکاران دولتی و خصوصی، مشاوران تاسیسات و ساختمان و عموم علاقه‌مندان به این صنعت خواهد بود.

در این نمایشگاه تمامی محصولات شرکت مبتکران گلدیران از جمله مدل های جدید چیلرهای تراکمی و سیستم های VRF، داکت اسپلیت، فن کوئل، کولر گازی دیواری و ایستاده در معرض دید متخصصین و علاقمندان این صنعت قرار خواهد گرفت.

حضور در این رویداد فرصتی ا‌ست برای تازه کردن دیدارها و گفت و شنودی که ما را به ایده‌های نو و قدم‌های مهم در مسیرمان رهنمون می‌سازد.

منتظر دیدارتان هستیم.

متخصصین تهویه مطبوع شرکت مهندسی و مشاوره صنایع مبتکران گلدیران به شما کمک می کنند تا کیفیت هوای داخل منزل یا محل کار خود را بهبود بخشید و خانواده خود را راحت تر و ایمن تر کنید. فرقی نمی کند که به دنبال یک تصفیه کننده هوا هستید یا یک سیستم تهویه مطبوع، ما اینجا هستیم تا در هر مرحله از این فرآیند به شما کمک کنیم.

با تکمیل فرم مشاوره خرید آنلاین یا تماس با شرکت مهندسی و مشاوره صنایع مبتکران گلدیران می توانید از خدمات مشاوره رایگان ما بهره مند شوید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *