نماینده برتر خدمات پس از فروش، تهران - تیر 1402 - شرکت مهندسی و مشاوره صنایع مبتکران گلدیران

ایفای نقش در توسعه صنعتی، اقتصادی و اجتماعی کشور ماموریتی است بزرگ که بایستی در راستای اجرای آن، همه همکاران بر عهد خود همچنان پایدار باقی مانده تا در آینده ای نه چندان دور، چشم انداز شرکت مبنی بر تبدیل شدن به سازمانی جهان تراز را، جامه عمل بپوشانیم.

از این رو شرکت مشتریان مبتکران گلدیران در راستای حمایت از نمایندگی ها و تشویق آنها در خصوص انجام هرچه بهتر وظایفشان، با معرفی نمایندگان برتر پس از پایان هر فصل کاری، و قدردانی از این عزیزان موجبات دلگرمی تلاش گران عرصه صنعت تهویه مطبوع کشور را فراهم آورده است.

بنابر این از جناب آقای فرج پور نماینده برتر نصب و جناب آقای احدی نماینده برتر خدمات پس از فروش، فصل زمستان، تقدیر و تشکر به عمل آمد.

متخصصین تهویه مطبوع شرکت مهندسی و مشاوره صنایع مبتکران گلدیران به شما کمک می کنند تا کیفیت هوای داخل منزل یا محل کار خود را بهبود بخشید و خانواده خود را راحت تر و ایمن تر کنید. فرقی نمی کند که به دنبال یک تصفیه کننده هوا هستید یا یک سیستم تهویه مطبوع، ما اینجا هستیم تا در هر مرحله از این فرآیند به شما کمک کنیم.

با تکمیل فرم مشاوره خرید آنلاین یا تماس با شرکت مهندسی و مشاوره صنایع مبتکران گلدیران می توانید از خدمات مشاوره رایگان ما بهره مند شوید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *